Fındık İçi I Meraklılar Kuruyemiş

Omega 3 kaynağı olan fındık, kalp ve damarlarınız için büyük bir dosttur. Omega 3, kan pıhtılaşmasını ve damar sertliğini önler, tansiyonu düşürür, şeker hastalarında kalp rahatsızlığı riskini azaltır.

Besin Değerleri ( 100 Gr İçin )

Diyet Lif 6,7 g
Protein 16,6 g
Yağ 61,5 g
Doymuş Yağ 5,5 g
Karbonhidrat 11,4 g
Enerji Değeri 679 kcal

Faydaları

  • E vitamini bakımından zengin olan fındık, antioksidan ve yaşlılık önleyici bir besindir.
  • Kadınların adet döneminde düşen kan şekerlerini yükseltmede faydalıdır. İçerdiği E vitaminiyle şeker hastalığının gelişimini engelleyerek, kalp, damar, beyin fonksiyonlarını düzenler.
  • E vitamini sayesinde yaraların iyileşmesinde yararlı olan fındık, prostat kanserinden korunmada da etkilidir.
  • Ayrıca, içerdiği B5 vitamini sayesinde stresi giderir. B9 vitamini de içeren fındık, damar sertliği, kalp krizi, felç ve bunama risklerini azaltır.
  • Bor bakımından zengin bir besin olan fındık, kemikleri güçlendirir.