Sektörün en önemli sıkıntılarından bir tanesi üretici firma sayısı azalıyor. Türkiye’de işletme giderlerinin ve iş yapma maliyetlerinin yüksek oluşundan dolayı, iş, al sat durumuna doğru gidiyor. Biz bunu İstanbul'da fazlasıyla yaşamaya başladık. İstanbul’da İstoç, Mega Center, Rami gibi 3 tane büyük çarşı var. Buradaki meslektaşlarımızın neredeyse yüzde 90’ı fason ürün ürettirip, kendi markaları ile satıyor. Böyle olunca da bizim gibi üretimde kalmayı sürdüren firmaların aynı işletme giderleri olmadığı için karlılıklar düşüyor. Fiyatlar tutmuyor. İnsanlar giderleri yüksek olduğu için üretimden uzaklaşıyor. İstanbul içinde dahi, köprü geçişlerinden dolayı navlun maliyetleri 6-7 kat arttı. Bu alanlarda verilecek destek, üretimin cazibesini artırabilir.